McDonald’s și alte mărci realizează logo-uri de „distanțare socială”


New York (CNN Business) – Nu sunt doar oameni care se distanțează social. Brandurile o fac și ele.

McDonald’s, Coca-Cola, Audi și Volkswagen sunt doar câteva dintre conglomeratele corporative care interpretează „distanțarea socială” cu reproiectări ale logo-ului.

Termenul a devenit popular recent din cauza răspândirii noului coronavirus. Distanțarea socială înseamnă să stai la 6 metri față de ceilalți, în efortul de a reduce riscul de a contracta boala.

Mesajele și logo-urile create pentru a promova distanțarea socială au opinii pro și contra, potrivit celor doi experți în domeniul designului.

„Situația noastră globală actuală nu este o glumă. Este o problemă serioasă”, a declarat pentru CNN Business Douglas Sellers, directorul executiv al companiei Siegel + Gale.

Brian Braiker, redactorul-șef al Ad Age, spune că este timpul ca brandurile să furnizeze un „serviciu real și semnificativ”, făcând referire la companii precum Gap (GPS), producători de măști pentru lucrătorii din domeniul sănătății sau LVMH, compania mamă a Christian Dior și Givenchy, producător de produse sanitare și de întreținere.

McDonald’s Brazilia a separat arcadele de aur din logo. Săptămâna trecută, McDonald’s (MCD) Brazilia și-a îndepărtat arcadele iconice de aur într-o poză postată pe pagina sa de Facebook.

Agenția publicitară a explicat că, în ciuda separării temporare între clienții săi și companie, cauzată de închiderea unora dintre restaurantele sale, „pot fi întotdeauna împreună”.

Panoul publicitar al Coca-Cola din Times Square promovează „Distancing Social” pe fondul focarului de coronavirus. Coca-Cola (KO) rulează în prezent un anunț în Times Square-ul pustiu din New York.

Audi și Volkswagen, două companii auto, și-au modificat logo-urile pentru conturile de social media. Audi și-a separat cele patru inele într-un scurt videoclip care le-a spus oamenilor să stea acasă și să își păstreze distanța.

Audi a creat un logo de distanțare socială pentru conturile sale de socializare. Cei de la Volkswagen au promovat și ei un videoclip similar cu mesaje inspiratoare și a separat V și W.

Nike (NKE) nu și-a modificat sigla, dar a lansat o mare campanie de socializare cu lista globală de sportivi stelari, inclusiv jucătorul NBA LeBron James și jucătorul de golf Tiger Woods.

Terenul de sport a fost închis în ultimele săptămâni din cauza regulilor de distanțare socială și a interzicerii adunărilor mari, ca în stadioane.

Campania încurajează oamenii să joace în interior. Nike a fost nevoită să închidă mai multe dintre magazinele sale globale din cauza virusului.


Glasul Ploieștean

Next Post

REȚETA SECRETĂ de chifteluțe suedeze de la Ikea, publicată de Ambasada Suediei

lun mart. 30 , 2020
Ambasada Suediei a publicat rețeta de chifteluțe suedeze de la Ikea. Sunt absolut delicioase! „Te aşteaptă încă o săptămână grea de muncă de pe canapea? Suntem alături de tine (cu gândul) şi dorim să te ajutăm cu… o reţetă de chifteluţe suedeze. Aceasta îţi poate oferi răspunsul la două întrebări […]

Citește și: