„NU” magazinului PROFI din Malu Roșu

Scris de: Glasul Ploiestean


De ce Nu magazinului PROFI din Malu Rosu?

Pentru că deseori se întâmpla să mergi, indiferent de oră și sa fie doar o singură casă deschisă, iar abia după ce se strâng peste 15-17 persoane la rând se deschide o a doua casă (unii clienți mai cer deschiderea unei case însă vine și răspunsul repede: „nu avem personal”).

Pentru că la casă, când îți vine rândul să cumperi, te întreabă casierița dacă ai 10, 20, 30 de bani mărunt. Exemplu: bonul total este de 60,34 ron. Dacă îi dai 70 ron ar trebui să primești rest 9,66 ron, Dacă nu ai să îi dai 34 de bani, îți dă 9,5 ron. În acest caz 0,16 bani unde sunt? De ce nu dă PROFI 10 lei rest și rămâne clientul dator 34 de bani?

Pentru că la bufetul de „hot-dog” de la intrare, dacă este ora 21:45 nu mai poți cumpăra nimic, casa este închisă, angajatul PROFI face curățenie, cu toate că programul de la bufet este până la ora 22:00 (de ce vă mai lăudați că magazinul este NON-STOP?). A existat la un moment dat un client care a mers la bufet la ora 22:15, angajatul PROFI de la acest raion încă era prezent, i-a cerut o prăjitură pentru soția sa care era gravidă și a fost refuzat motivând că raionul respectiv are program până la ora 22:00.

Pentru că toată iarna (2016-2017) vitrinele frigorifice erau pline de băuturi răcoritoare la pet de 2l iar acum vara (iulie 2017) găsești la vitrina frigorifică doar la pet de 0,75l, 0,5l, doze (ken) și sticle de 250 ml.

Pentru că magazinul PROFI din Malu Roșu este NON-STOP, iar la raionul de mezeluri și brânzeturi (la fel ca și la bufet) la ora 21:45 deja nu mai poți cumpăra nimic feliat deoarece „a fost spălat feliatorul pentru că la 22:00 se termină programul la raionul ăsta”.

Pentru că de foarte multe ori legumele sunt stafidite sau stricate, iar dacă sesizezi responsabilul de raion îți spune sec: „clienții sunt de vină pentru că le aleg și le trăntesc unele peste altele”.

Pentru că mulți clienți au constatat deficiențe privind expunerea la comercializare a produselor alimentare, cât și deficiențe privind informarea completă, corectă și precisă a consumatorilor, lucru constatat și de reprezentanții OPC Prahova care au sancționat contravențional cu amendă operatorul economic PROFI și au dispus măsuri de remediere a deficiențelor.

Pentru că dacă mergi să cumperi legume/fructe și căntărești punga de 3-4 ori, constați că ai gramaje diferite la fiecare cântărire.

Pentru că aproape o dată pe lună sunt mutate produsele, astfel încăt o dată pe lună în loc să îți faci cumpărăturile în 15 minute, trebuie să cauți produsele câte 30 de minute.

Nu suntem în măsură să sfătuim magazinul PROFI cum să evite asfel de situaţii. Cert este, că pe zi ce trece tot mai mulți clienți se vor orienta către alte magazine.

Așteptăm punctul de vedere al magazinului PROFI din Malu Roșu pe adresa redacției contact@glasulploiestean.ro pe care îl vom publica.

    

Distribuie asta:

One Response to „NU” magazinului PROFI din Malu Roșu

  1. Dogaru Adrian spune:

    Salut

    Și eu sunt nemulțumiți

    Am cumpărat cârnați proaspeți subțiri și au fost expirați
    Am sunat la OPC și bineînțeles a doua zi dimineață nu s-au mai găsit dovezi dar camerele de filmat nu sunt dovezi? Nu au fost de acord sa se uite precizând ca doar politia are voie, și cu toate celelalte probleme ne confruntam tot cartierul Malu Roșu cu magazinul Profi
    Eu unul nu mai merg la Profi merg la magazinul Non stop de la Ofelia și acologasesti ce vrei la orice ora

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *