Casieriile Electrica Furnizare se vor închide începând de anul viitor, dar clienților li se oferă în continuare modalități de plată multiple, care să reflecte obiceiurile acestora de achitare a facturilor
Începând cu data de 1 ianuarie 2021, casieriile Electrica Furnizare se vor închide. Clienții care preferă achitarea în continuare a facturilor la un punct fix au mai multe opțiuni prin partenerii noștri: rețeaua PayPoint și rețeaua un-doi, automatele bancare ale băncilor partenere, Westaco Expres (disponibil și în stațiile OMV / Petrom) și Terminale Qiwi sau terminale de plată deținute de terțe persoane prin Idea Bank.
Compania pune la dispoziția clienților și diverse modalități de plată online, care permit achitarea facturilor simplu și rapid, prin MyElectrica (portalul online și aplicația mobilă de plată a facturilor), precum și vizualizarea istoricului facturilor sau evidența plăților la zi.
Alte metode de plată online disponibile sunt:
– Internet Banking
– Mobile Banking BRD
– Aplicații Orange Money și mobilPay Wallet
– Debit direct (ING Bank, BCR, BRD, Banca Transilvania, Raiffeisen Bank)
Detalii complete aici: https://www.electricafurnizare.ro/modalitati-de-plata-factura-electrica-furnizare/