Siviero Maria deschide sezonul de gelato cu noul sortiment Puffo, desprins din desenele animate cu dinozauri (P)


Povești cu dinozauri, gust de frișcă și bețisoare multicolore din zahăr – cam așa arată vara pentru Siviero Maria.

Brandul de gelato italienesc lansează la început de vară un nou sortiment, dedicat copiilor mici și mari deopotrivă, care așteaptă cu nerăbdare să se răsfețe cu ceva dulce și răcoros încă din primele zile ale lunii iunie.

Puffo se alătură gamei Siviero Maria, adăugând pe lista aromelor gustul de frișcă autentic italienesc. Produs după rețetele tradiționale ale maeștrilor gelatieri specializați, sortimentul de frișcă are nuanțe de baby blue, fiind decorat cu sprinkles colorate și depozitat într-o cutie inedită în care personajele principale sunt dinozaurii. Toate acestea fac perfect tranziția către segmentul înghețatei pentru copii, o ramură mai puțin frecventată de brand până acum, fără a-și pierde însă aspectul premium deja emblematic pentru producătorul de gelato.

Pe bază de lapte din Italia, Puffo devine o opțiune și pentru cei care preferă produsele gluten free. Totodată, în prepararea sa sunt folosiți doar coloranți naturali pe bază de măr și spirulină, super-alga minune cu un conținut nutritiv impresionant: plină de proteine, vitamine, betacaroten și aminoacizi esențiali. Astfel, noul produs este potrivit atât pentru copii, cât și pentru adulții care și-au păstrat bucuria de a savura o cupă de înghețată în zilele toride.

„Produsul se dorește a fi un cadou de 1 Iunie pentru iubitorii de gelato autentic, fiind disponibil pe rafturile lanțurilor de hipermarketuri începând cu această săptămână. Puffo se alătură unor arome deja consacrate printre care se numără Affogato all’ Amarena, Pistacchio sau Panna con frutti di bosco”, declară Simona Nicolae – Brand Manager Maresi Foodbroker.

Siviero Maria este un brand de gelato cu o istorie de peste 60 de ani, ce își propune să ducă mai departe rețetele vechi și metodele de preparare a înghețatei tradiționale italiene. Fiecare cutie de gelato este ambalată și decorată manual chiar în fabrica din Italia, ceea ce potențează gustul unic și păstrează consistența cremoasă. Brandul se află pe piața din România de peste 12 ani, fiind parte din Maresi Foodbroker.

Glasul Ploieștean

Next Post

EDITORIAL: “Nu avem voie să uităm: 4 iunie – Ziua Tratatului de la Trianon”

sâm iun. 4 , 2022
Tratatul de pace cu Ungaria, de la Trianon, din 4 iunie 1920 a fost semnat, din partea României, de dr. Ion Cantacuzino si de Nicolae Titulescu. Articolul 45 din Tratat stabilea: „Ungaria renunță, în ceea ce o privește, în favoarea României, la toate drepturile și teritoriile asupra fostei monarhii Austro-Ungare […]